powietrzna kapsuła garażowa SEDAN
towar niedostępny
Opis
Powietrzna kapsuła garażowa 2Bprotect SEDAN przeznaczona do przechowywania zarówno krótko- jak i długo-terminowego przechowywania pojazdów wewnątrz pomieszczeń, w garażach lub wiatach.
To innowacyjne rozwiązanie, które w efektywny sposób chroni każdy samochód lub motocykl przed uszkodzeniami mechanicznymi, kondensacją wilgoci, korozją, kurzem, brudem, gryzoniami, insektami, itd.
Czas potrzebny na jej rozłożenie jest taki sam, jak w przypadku klasycznych pokrowców czy też plandek, których wadą jest to, że niejednokrotnie niszczą powłokę lakierniczą na skutek bezpośredniego kontaktu mechanicznego.
Niezmiernie istotnym elementem budzącym wątpliwości potencjalnych użytkowników jest koszt użytkowania kapsuły. Przy założeniu użytkowania kapsuły AM SED44I koszt wynosi poniżej 15 PLN brutto miesięcznie.
Kopuła kapsuły wykonana jest z materiału na bazie polimerów syntetycznych PVC-P 0,2 mm i charakteryzuje się doskonałą przejrzystością, elastycznością, odpornością na rozdzieranie i nieprzepuszczalnością zapachów. W przypadku uszkodzenia mechanicznego kopuły kapsuły np. rozdarcie/dziura naprawa jest bardzo prosta i może być wykonana bezproblemowo we własnym zakresie. Wymaga zastosowania dostępnego u dystrybutorów zestawu naprawczego do PVC-P.
Kapsuła wyposażona jest w bezszczotkowy wentylator 12V z łatwym w eksploatacji filtrem oraz profilowanymi łopatkami optymalizującymi zarówno wydajność, jak i hałas – co zapewnia wyjątkowo cichą pracę. Wentylator gwarantuje optymalną wymianę powietrza. W ciągu godziny powietrze wewnątrz kapsuły wymieniane jest 3 – 4 razy. Pozwala to na eliminację kondensującej się, niepożądanej i szkodliwej dla samochodu wilgoci. Wentylator kapsuły zasilany jest ze standardowego gniazdka sieciowego poprzez nowoczesny zasilacz mikroprocesorowy Samsung PN4012AL (in: 100240V ≈ 50/60 Hz, 1.0 A; out: 12V 3,34 A).
W przypadku braku zasilania wentylatora w wyniku braku prądu, kopuła kapsuły okryje w naturalnym kształcie pojazd w związku z ubytkiem powietrza. Po wznowieniu zasilania kopuła kapsuły zostanie napompowana i wróci samoczynnie do kształtu roboczego.
Mata podłogowa kapsuły parkingowej wykonana jest z bardzo elastycznej tkaniny poliestrowej Rypston Nylon 0.6 mm charakteryzującej się wysoką odpornością na pleśń, ścieranie i rozdzieranie. Jest trudnopalna oraz nieprzepuszczalna dla oleju, paliwa oraz pozostałych płynów eksploatacyjnych.
Kopuła z matą podłogową połączona jest zamkiem YKK 100% Nylon, charakteryzującym się dużą elastycznością oraz wytrzymałością na rozrywanie. Zamek nie przepuszcza wody, pyłów oraz bardzo skutecznie zabezpiecza kapsułę przed przedostawaniem się do wewnątrz gryzoni.
Przechowywane w powietrznych kapsułach garażowych pojazdy mogą zawierać wszelkie płyny eksploatacyjne. Mata podłogowa kapsuły jest nieprzepuszczalna dla płynów eksploatacyjnych w wypadkach wycieków, a wymiana powietrza wewnątrz kapsuły eliminuje ewentualne zapachy.
Podczas przechowywania pojazdu w powietrznych kapsułach garażowych nie zaleca się stosowania dodatkowych pokrowców. Ograniczają one bowiem odpowiednią cyrkulację powietrza wewnątrz kapsuły i zatrzymują niepożądaną wilgoć. Zaleca się uchylenie szyb o przynajmniej 2 cm co pozwoli na wymianę powietrza również wewnątrz pojazdu. W przypadku kabrioletów należy zamknąć składany dach aby wilgoć nie była zatrzymywana czy to w złożeniach tkaniny czy też w tylnej komorze na złożony dach.
Mokry pojazd można bez problemu przechowywać w kapsule , bowiem dzięki wymianie powietrza zapobiegnie kondensacji wilgoci stabilizując ją na pożądanym poziomie 30 – 50%. Wentylator wymienia powietrze wewnątrz kapsuły 3 – 4 razy na godzinę. Ta ciągła wymiana powietrza i jego przepływ nie pozwalają na stykanie się ciepłego powietrza z zimnym. To z kolei eliminuje kondensację i utrzymuje pojazd w stanie suchym niezależnie od temperatury i wilgotności.
Dobór odpowiedniej kapsuły garażowej zależy od rozmiaru przechowywanego w jej wnętrzu pojazdu. Należy zmierzyć pojazd według wskazówek na poniższym rysunku i dodać odpowiedni zapas do zmierzonej „od zderzaka do zderzaka” długości. Dla bezpieczeństwa zaleca się również sprawdzenie szerokości.